Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Asmenims, kuriems Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo nustatyta tvarka nustatytas specialusis nuolatinės slaugos ar nuolatinės priežiūros (pagalbos) poreikis arba neįgalumo lygis, skiriamos tikslinės kompensacijos – priežiūros (pagalbos) ar slaugos išlaidų tikslinės kompensacijos. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
1. Lietuvos Respublikos tikslinių kompensacijų įstatymas |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Atsižvelgiant į aplinkybes*: |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Naudojantis Socialinės paramos apskaitos sistema „Parama“, gaunami duomenys iš: 1. Gyventojų registro (A. Vivulskio g. 4A, 03220 Vilnius, www.gyvreg.lt) – civilinės būklės aktų įrašai, deklaruotos gyvenamosios vietos išrašas. |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus socialinių išmokų specialistė Vaida Kušleikienė, tel. (8 426) 69 154, el. p. vaida.kusleikiene@joniskis.lt |
Administracinės paslaugos vadovas |
Laima Klemienė, Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus vedėja, |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
Sprendimas dėl tikslinės kompensacijos skyrimo priimamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kurią gautas prašymas su visais reikiamais dokumentais. Jeigu dokumentai buvo pateikti papildomai, sprendimas priimamas per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kurią gautas paskutinis reikiamas dokumentas. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga teikiama neatlygintinai |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Prašymo gauti išmoką forma SP-6 (2), patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. A1-183 „Dėl kai kurių socialinei paramai gauti reikalingų formų patvirtinimo“ (2017 m. sausio 4 d. įsakymo Nr. A1-9 redakcija) |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą |
Paslaugą galima užsisakyti Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS) www.spis.lt. |
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai |
Paslauga yra galutinė. Asmeniui atvykus į savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyrių ar seniūniją, įgaliotas darbuotojas įsitikina asmens tapatybe ir įvertina pateiktus dokumentus. Savivaldybės administracija gautą prašymą skirti tikslinę kompensaciją ir prie jo pridėtus reikiamus dokumentus tą pačią dieną registruoja ir išduoda informacinį lapelį, kuriame nurodo jų priėmimo datą. Jeigu prie prašymo pridėti ne visi reikiami dokumentai, savivaldybės administracija per 5 darbo dienas nuo prašymo įregistravimo savivaldybės administracijoje privalo pranešti pareiškėjui, kokie dokumentai turi būti pateikti papildomai. Atsisakiusi skirti tikslinę kompensaciją, savivaldybės administracija ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo šio sprendimo priėmimo privalo įteikti pareiškėjui priimto sprendimo kopiją. Sprendime nurodomos atsisakymo skirti tikslinę kompensaciją priežastys ir šio sprendimo apskundimo tvarka. Taip pat grąžinami asmens pateikti dokumentai. Tikslinė kompensacija mokama už praėjusį mėnesį iki einamojo mėnesio 25 dienos. |
Būtinų veiksmų, atliekamų teikiant administracinę paslaugą, sekos schema |