Administracinės
|
Skundą gali pateikti fizinis ar juridinis asmuo, norintis įvardyti viešojo administravimo subjektų veiksmus, neveikimą ar administracinius sprendimus, kuriais galbūt buvo pažeistos asmens teisės ar teisėti interesai. Skundai ar prašymai raštu, atsiųsti elektroniniais ryšiais, turi būti pasirašyti saugiu elektroniniu parašu, sukurtu saugia parašo formavimo įranga ir patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, arba suformuoti elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, išskyrus atvejus, kai, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų, į asmenų prašymus galima atsakyti nedelsiant. Atsakymas į skundą ar prašymą pateikiamas asmeniui tiesiogiai atvykus atsiimti, išsiunčiamas paštu arba elektroniniais ryšiais. |
Teisės aktai, reglamentuojantys administracinės |
1. Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Laisvos formos skundas ar prašymas. Atstovaujamo asmens vardu kreipdamasis asmens atstovas turi pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti pati savivaldybės administracija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) ir nereikalauti iš asmens |
Atsižvelgiant į prašymo (skundo) turinį, įvairi informacija ir (ar) dokumentai |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Ginta Viličkė, Kanceliarijos skyriaus sekretorė, tel. (8 426) 69 141, el. p. ginta.vilicke@joniskis.lt |
Administracinės paslaugos vadovas |
Rasa Lapukienė, Kanceliarijos skyriaus vedėja, tel. (8 426) 43 244, el. p. rasa.lapukiene@joniskis.lt |
Administracinės paslaugos teikimo trukmė |
20 darbo dienų. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą administracinė paslauga negali būti suteikta, savivaldybės institucijos vadovas gali pratęsti administracinės paslaugos suteikimo terminą (skundo ne ilgiau kaip 10 darbo dienų, prašymo ne ilgiau kaip 20 darbo dienų). |
Administracinės paslaugos kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Paslauga nemokama |
Prašymo forma, |
|
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai |
Paslauga galutinė |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą |
Administracinės paslaugos perkėlimo į internetą lygis – personalizuotas. |
Būtinų veiksmų, atliekamų teikiant administracinę paslaugą, sekos schema |