Joniškio rajono savivaldybės administracija, siekdama užtikrinti kuo geresnę asmenų aptarnavimo ir jų prašymų nagrinėjimo savivaldybės administracijoje kokybę, atlieka anoniminę apklausą ir siūlo Jums užpildyti šią anketą. Pildant anketą, gali būti pasirenkami keli 4, 5, 6 klausimų, Jūsų manymu, tinkami atsakymų variantai.
Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų nagrinėjimo Joniškio rajono savivaldybės administracijoje kokybės vertinimo anketa
1.*
1. Kaip vertinate aptarnavimą Joniškio rajono savivaldybės administracijoje?
2.
Kodėl taip įvertinote? (Įrašykite)
3.*
2. Ar užtenka informacijos asmenų aptarnavimo savivaldybės administracijoje klausimu?
4.
Kokios informacijos asmenų aptarnavimo klausimu Jūs pasigendate (įrašykite)
5.*
3. Kaip dažnai Jūs kreipiatės į savivaldybės administraciją?
6.*
4. Kokiu būdu Jūs kreipėtės į savivaldybės administraciją?
7.*
5. Kokiu klausimu kreipėtės į savivaldybės administraciją?
Archyvinių dokumentų, savivaldybės institucijų dokumentų kopijų
Būsto (nuomos, privatizavimo, pritaikymo neįgaliųjų poreikiams)
Civilinės būklės aktų įrašų
Komunalinio ūkio ir aplinkos tvarkymo
Kultūros
Licencijų, leidimų
Socialinės paramos, socialinių paslaugų
Statybos, teritorijų planavimo, želdinių apsaugos, reklamos, adresų suteikimo
Sveikatos priežiūros, sanitarijos
Švietimo
Teisinės pagalbos
Vaikų teisių apsaugos
Valstybinės žemės nuomos mokesčių
Žemės ūkio veiklos, melioracijos
Kita:
8.*
6. Kokia Jūsų kreipimosi į savivaldybės administraciją priežastis?
9.*
7. Kas savivaldybės administracijoje Jus aptarnavo?
10.*
8. Ar Jums ilgai teko laukti priėmimo?
11.*
9. Ar sprendžiant Jūsų problemą Jums pačiam reikėjo pateikti informacijos (dokumentų) iš savivaldybės administracijos skyrių, seniūnijų, savivaldybei pavaldžių įstaigų?
12.
Jeigu atsakėte „Taip“, nurodykite, iš kokių savivaldybės administracijos skyrių ar savivaldybei pavaldžių įstaigų ir kokios informacijos (dokumentų) reikėjo pateikti
13.*
10. Ar sprendžiant Jūsų problemą Jums pačiam reikėjo pateikti informacijos (dokumentų) iš kitų valstybės institucijų ir įstaigų?
14.
Jeigu atsakėte „Taip“, nurodykite, iš kokių valstybės institucijų ir įstaigų ir kokios informacijos (dokumentų) reikėjo pateikti
15.*
11. Kaip vertinate Jus aptarnavusio darbuotojo mandagumą ir paslaugumą?
16.
Įrašykite, kodėl taip įvertinote
17.*
12. Ar Jūs buvote informuotas apie veiksmus, kurių savivaldybės administracija ėmėsi spręsdama Jūsų klausimus?
18.*
13. Ar Jums rūpimi klausimai buvo išnagrinėti kvalifikuotai?
19.*
14. Ar Jūs esate patenkintas kreipimosi rezultatais, t. y. suteikta informacija, konsultacija, reagavimu į prašymą?
20.
Kodėl nepatenkintas arba labai patenkintas (įrašykite)
21.*
15. Ar Jus patenkino savivaldybės administracijos atsakymo pateikimo terminai?
22.*
16. Jūsų manymu, dauguma savivaldybės administracijos paslaugą teikiančių specialistų kompetentingi ir gerai išmano savo darbą
23.*
17. Jūsų manymu, dauguma savivaldybės administracijos paslaugą teikiančių specialistų mandagūs ir maloniai bendrauja
24.*
18. Jūsų manymu, dauguma savivaldybės administracijos paslaugą teikiančių specialistų teikia informaciją išsamiai ir suprantamai
25.*
19. Jūsų manymu, dauguma savivaldybės administracijos paslaugą teikiančių specialistų stengiasi įsiklausyti ir patenkinti žmonių lūkesčius
26.*
20. Jūsų manymu, dauguma savivaldybės administracijos paslaugą teikiančių specialistų dėvi tvarkingą ir tinkamą aprangą
27.*
21. Ar savivaldybės administracijos darbuotojas užuominomis arba kitaip leido suprasti, kad už palankų Jūsų klausimo sprendimą ar paslaugos suteikimą Jūs turėtumėte jam atsidėkoti?
28.
Jeigu atsakėte „Taip“, įrašykite, kodėl taip manote?
29.*
22. Jūsų pageidavimai, pasiūlymai, pastabos
30.*
23. Jūsų amžius
31.*
24. Gyvenamoji vieta